سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - Tuesday 22 October 2024
ايران امروز

iran-emrooz.net | Sat, 19.10.2024, 13:16

سودابه ضرغام‌نژاد، نخستین فرماندار زن در استان کردستان

نخستین فرماندار زن در استان کردستان  با حضور استاندار و جمعی دیگر از مسئولان در شهرستان دهگلان معرفی شد.

فرماندار جدید شهرستان دهگلان اظهار کرد: بی شک انتصاب یک زن به عنوان فرماندار زمینه‌ای برای حضور گسترده بانوان در عرصه‌های مختلف مدیریتی خواهد بود و امیدوارم خداوند توفیقی عنایت کند که خدشه‌ای به این اعتماد وارد نشود.

امام جمعه دهگلان در این آیین اظهار کرد: انتخاب فرماندار زن در این شهرستان نشان می‌دهد که رویکرد دولت چهاردهم استفاده بیشتر از ظرفیت و توانمندی بانوان و همچنین نیرو‌های بومی در عرصه‌های مختلف مدیریتی است.

به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام محمدی افزود: بانوان ما دارای توانمندی‌های زیادی در زمینه‌های مختلف هستند و در مسئولیتی که به آنان سپرده می‌شود کوتاهی نخواهند کرد و می‌توانند زمینه ساز توسعه و پیشرفت باشند.

وی با قدردانی از خدمات فرماندار سابق دهگلان، از فرماندار جدید خواست، با مدیران استانی و شهرستانی ارتباط خوبی داشته باشند و با همراهی و همکاری مسئولان به رفع موانع و مشکلات این شهرستان کمک کنند.

امام جمعه دهگلان یادآور شد: دهگلان شهرستان مظلومی است و در حال حاضر شهردار هم ندارد و با مشکلاتی در مدیریت شهری مواجه است که از استاندار کردستان انتظار داریم به این مهم ورود کرده و تکلیف مدیریت شهری دهگلان مشخص شود.

فرماندار جدید شهرستان دهگلان نیز در این آیین با تقدیر از حسن اعتماد استاندار کردستان اظهار کرد: بی شک انتصاب یک زن به عنوان فرماندار زمینه‌ای برای حضور گسترده بانوان در عرصه‌های مختلف مدیریتی خواهد بود و امیدوارم خداوند توفیقی عنایت کند که خدشه‌ای به این اعتماد وارد نشود.

سودابه ضرغام نژاد افزود: حس مسئولیت پذیری مرد و زن نمی‌شناسد و با تمان توان تلاش خواهم کرد که مسائل و مشکلات شهرستان دهگلان رفع شود، البته در این مسیر نیازمند همراهی و همکاری مردم و مسئولان این شهرستان هستم.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024