ايران امروز

نشريه خبری سياسی الكترونيك

Iran Emrooz (iranian political online magazine)

iran-emrooz.net | Sun, 21.07.2024, 12:33

پانته‌آ بهرام ممنوع الفعالیت و ممنوع التدریس شد


​پانته‌آ بهرام بازیگر ۵۴ ساله سینما و تلویزیون با انتشار متنی متفاوت و انتقادی در اینستاگرام از ممنوع الفعالیتی خود در زمینه بازیگری خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، پانته‌آ بهرام با انتشار تصویر زیر نوشت: «سلام پانته آ جان متاسفانه زورمون نرسید. انشالله به زودی برگزار می‌کنیم.» تازه توو رودخونه پیداش کرده بودم و داشتم فکر میکردم این عروسک خوشگله‌ی کدوم بچه‌ی غمگینیه که این پیام اومد روی گوشی. شما ممنوع الفعالیتی حتی تدریس هم نه! بچه‌ی قشنگم. قرار بود یه دوره آموزشی برای هم سن و سالای تو بزارم که نشد. با اجازه عروسک‌ات فعلا پیش منه. برگزار که شد می‌بینم‌اَت.

پانته‌آ بهرام ازجمله هنرمندانی بود که در جریان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ که به اعتراضات «زن، زندگی، آزادی» شهرت یافت از معترضان حمایت کرد.

او در بحبوحه این اعتراضات، تصویری بدون حجاب از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و متنی زیر آن با هشتگ «زن، زندگی، آزادی» نوشت.

خانم بهرام مدتی نیز همراه با چند بازیگر دیگر سینما به دلیل برداشتن حجاب اجباری بازداشت شد اما بعدتر با وجود تهدید مقامات جمهوری اسلامی، در اکران مردمی آخرین قسمت سریال «پوست شیر» بدون حجاب حاضر شد.

در پی این اقدام، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران اعلام کرد برای او به جرم «کشف حجاب» در ملأ عام و انتشار تصاویر در فضای مجازی پرونده قضایی تشکیل شده است.